Dag 1 - Om mig






Om mig
Jag heter Sandra Thorén och jag är född 1992. Jag bor utanför Tranemo, som ligger ungefär 4 mil från Borås där jag går i gymnasiet. Jag går på Ljud&Bildskolan och jag läste foto i tvåan och nu i trean läser jag grafisk design (illustrator och sånt). Jag är brunhårig, har bruna ögon och är någonstans mellan 1,60 - 1,65 cm lång (har inte mätt mig på länge så vet inte riktigt). Det var väl den tråkiga delen.

Jag är väldigt positiv och extremt lättroad. Jag har utan tvekan världens sämsta (bästa?) humor. Jag är väldigt kreativ, och jag älskar att måla och spela musik. Jag skriver egna låtar och sjunger, spelar piano och gitarr. Skriver också väldigt mycket dikter och sånt. Jag är intresserad av allt som har med färg och form att göra - logotyper, serietidningar, tvspel, fotografi, mode.. Allting som kan användas till att uttrycka sigsjälv. Jag är intresserad av mode, men inte på det sättet att jag tycker att man ska följa alla trender till punkt och pricka - snarare att man ska använda dom olika trenderna till att hitta sig egna stil. För er som vill veta är mina favoritdesigners Alexander Wang, Alexander McQueen (RIP) och Gareth Pugh.

Jag är sjukt lat och hatar att träna. Jag går inte mer än nödvändigt (vilket för mig är från datorn -> toan -> köket -> tillbaka till datorn) och hatar att springa och gymma. Den enda träningsformen som funkar för mig är dans, och det är något av det bästa jag vet! Jag har dansat streetdance, hiphop, locking och just nu dansar jag modern fridans. Så ett tips: hatar ni att träna, testa att dansa. Istället för att tänka "nu ska jag träna" tänker man "nu ska jag dansa!".

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva mig men jag tror att mina vänner till största del ser mig som positiv och galen. Jag gör allt för att stötta mina vänner, och jag utgår från att dom skulle göra detsamma för mig. Jag litar spå mina vänner till 100%, men om jag får reda på att någon ljugit för mig eller gjort något dumt så förlåter jag inte i första taget! Jag är enormt social och tycker om att träffa nya människor, men jag har rätt få nära vänner.

Om jag var en färg, skulle jag antagligen vara svart. Inte för att jag är svart och svår men för att jag mer är en blandning av alla färger som finns. Om jag var ett djur skulle jag vara en katt - jag älskar att mysa och gosa, men jag är som sagt vääääääldigt lat. Om jag var en dricka skulle jag vara cola (för att jag gillar cola så mycket haha, jag dricker cola varje dag).

Mig med tre ord enligt Kevin "gullig, rolig och kreativ"

Jag är jättedålig på att skriva sånthär, men ja.. Här har ni lite grejer om mig iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback