Ja&Nej Vår/Sommar -10

Okej, här är totalt tio grejer som jag antingen hatar/älskar, ungefär. Det är fem saker jag aldrig i hela mitt liv kommer ta på mig och som gör mig illamående, och fem saker som jag gillar och antagligen kommer köra på själv om jag har råd att köpa skiten.


I vår/sommar kommer jag inte ta på mig:

Varför? För att det är sjukt fult. Utsvängda byxor och hawaiiskjortor behöver jag inte ens förklara mig för. Ärligt talat, finns ingen snyggt med dom grejerna överhuvudtaget. Mönstermix tycker jag bara är jobbigt, det blir för mycket och framkallar huvudvärk/illamående om man gör det fel, vilket 99% av sveriges befolkning gör/kommer göra. Strut-BH:ar tycker jag är fula. Clogs är inte okej om dom ser ut som träskor med klack. Okej om man har träklack på skorna, det är inget fel med det, men träskor? Nja. Nej. Aldrig.


I vår/sommar kommer jag ta på mig:

Varför?
För att det är snyggt/sexigt med bustiers, och det är en anledning till att gå runt i underkläder mitt på stan. Hur kul? Väldigt. Hög midja är snyggt sålänge man passar i det och det gör så man ser ut att ha långa ben. Korta shorts, och nu menar jag inte "oj vad korta dom slutar på låren" utan jag snackar troskorta shorts. Sågs på visningarna hos flera modehus och är jättesnyggt. Enligt Alexander Wang har dom hög midja och matchas med knästrumpor. Udda skärnigar och urrigningar är snyggt som fan och framhäver formerna snyggt. Yay!


pics: preen ss10, alexander wang via obsessedwithshoes, weekday, ellos & några unknown från mina inspirationsbilder

Kommentarer
Postat av: Luddz

Ledsen Sandra Meeen Hawaiiskjortor funkar och det är awesome och BARA för detta så antar jag denna utmaningen att bära Hawaiiskjortor hela veckan med början nästa Måndag!

2010-05-02 @ 21:53:49
URL: http://iarleet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback