Sova


Älskar alla vitsippor som är ute nu, fint som fan!
Fy vad jag är seg, har sovit lite men är fortfarande trött (om inte ännu tröttare?)
Har köpt en bikini och ett par byxor idag, så nu blir det till att hålla i pengarna eftersom jag köpt några armband+ätit mat också än så länge denna månaden. Jag är galet dålig på det här med att spara pengar, så fram till den 15:e har jag ungefär 400 kr kvar, med lite tur. Dumma mig.

Nu ska jag nog klippa håret lite, min lugg hänger i ögonen och är jobbig. Ska försöka platta hela håret med för en gångsskull, bara för att. Hm.

Har lagt upp detta inläggets bild+några till från samma dag+lite andra bilder på min fotoblogg nu, vill ni kolla så finns det länk åt vänster eller här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback