Got koka-kola veins, we don't know our names. Bla bla bla bla bla bla bla bla, we don't use our brains



Tvingade ut mig själv i dagsljuset, varför ser min hårfärg så konstig ut på den andra bilden? Jaja.

Har räknat ut vad jag kommer behöva lägga nästa månads pengar på med nu, jag behöver/borde köpa..
1. fritidskort så jag kan åka buss
2. skor så jag kan ha nåt att gå i
3. underkläder
4. hårfärg
5. en hemlig sak! (en speciell person får inte reda på vad det är hihohahe)

PLUS att jag behöver klippa håret och kanske ha pengar att äta ute lite också.. Jävla skit, bara ett busskort är 600kr åt helvete. Ingen som känner att dom vill ge mig lite pengar?

Kommentarer
Postat av: Emma

gud vad du är snygg människa!!

2010-06-05 @ 10:42:48
URL: http://croyezle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback