meningslöst

N: VAR MATEN GOD?
S: DEN VAR KORV, KORV VAD GOD
N: jag också ätade korv idag
S: COOL VI ÄTADE KORV TVÅ BÅDA IHIHIHIHI
N: jja braa
N: mina korv var kokade
S: min korvar mäd
N: men potatis också kokade till
S: fast min korvar bröd och ketchup
N: mosade potatis och ketchup på
S: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. gott
N: nej inte gott.. du dålig smaklökar har mannen!
S: saru? PASSAREJ. jag vet veta vart din potlåda bo mannen, ey shit yao
N: jag svär jag ska döda dig!
S: ey jag svär på din mamma du va död imorgon mannen
N: eey ta det lugnt mannen! vi bråkar om korv va
S: aa shit alltså mannen ey yo vi ses imorgon bre? chilla lite paj, dra pipa och jag fixar lite fett najs chill mannen
N: yes mannen! kommer bli gött som faane! men glöm ej brajjan och guzzar va?
S: neeeey shit vad tror du om mig bree? chilla fan, jag fixar skiten yo
N: nice, men måste gitt nu! ses yao
S: aaa k, hare chill bre


N: aa alltså hon måste ju kunna dra ut tuttarna och så med


N: AAAAAAAHAHAHAHAHAAHAHA ALLTSÅ SANDRA HAHAHAHAHAHAHAHAHA hahaha det va en gång HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA okej.. alltså det va en gång sandkoooooaaaaAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHA
S: SNÄLLA NADJA!
N: HAHAHAHA okej... phuuuu... det var en gång två sandkorn, som gick i en öken.. hahaha.. så sa dom jag tror vi är omringadeaahaaHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAH


N: haha så när du är full blir förvandlad till en fet hamster?
S: ham..? BJÖRN! Nadja, det står bearpants. BEARpants!
N: jaaa men en hamster kan väl också ha såna byxor?


G: men hur stavar man till P då?


S: vänta lite
N: jaaaag veentar.. jaaaa gveeeeentaaarm jag veeentaaar.. jag veentaaar.. jaaaag veeeentaaar...
S: haha, nadja
N: hör du mig? jag fes nu


JA! Vi har natthumor. Det är faktiskt kul haha. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA PUSS PÅ ER hahahahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback