Hej


Eftersom jag varit så otroligt tråkig på bloggen det senaste bjder jag på denna söta bild. Anledningen till att jag varit tråkig är att jag har haft skolarbeten att göra + att jag faktiskt varit ute för en gångsskull! Bestämt mig för att försöka bli brun i år. Detta gör jag varje år men trots det så är jag alltid lika blek.. Bara jag som tycker det är jävligt tråkigt att sola?

Ja, jag har varit sjuk, ätit på restaurant, sovit, varit hos calleponken med lite folk, varit i skolan, ätit chips och gjort slut på pengar. Med andra ord har ni inte missat något. Ska försöka uppdatera lite mer och lite roligare här, men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om. Någon som kan tänka sig att ge mig lite förslag så jag blir inspirerad?

Vill förövrigt bli miljonär och köpa kläder, lyckligtvis har Nelly en outlet öppen hela sommaren i åhaga. Nice! Behöver bara fixa lite pengar sen jävlar. Det eller gbg, vilket som för min del.

Är sugen som fan på att dra till liseberg också.

Har precis tittat klart på Avatar för typ 6:e gången, fan vad bra den är. En modern och lite mer vuxen tolkning på pocahontas. Nu ska jag sova eller nåt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback