Om

Jag är inte snygg. Jag är inte ful, men jag är inget speciellt. Jag är riktigt dålig på att höra av mig, jag ändrar mig snabbt. Jag har svårt att stanna hos folk. Jag är rädd för att bli sårad. Jag är dålig på att visa uppskattning. Jag har svårt för matte. Jag är inte rik. Jag glömmer saker lätt. Jag tänker för mycket, analyserar och vrider på saker tills jag blir galen. Jag har ingen som helst koll på min ekonomi och jag kan spara penagr men jag vill helt enkelt inte. Jag vill inte alltid va med folk, jag har mina perioder. Jag har järnbrist, jag blir lätt trött och irriterad. Jag behöver höra att jag faktiskt är omtyckt och att jag duger även om du ser det som något självklart, något du inte behöver säga. Jag har svårt för att glömma, om du sårar mig så minns jag det föralltid och om du sårar mig så kommer jag att ha ont länge. Jag är svag, liten och ganska konstig. Jag är jättesmal. Jag kan lätt vara elak ibland; jag slutar umgås med dom personerna som klagar på mig eller inte förstår mig. Men om jag fastnar för någon, om någon får komma innanför min fina mur som jag har byggt upp, så ska den personen veta att även om jag inte hör av mig, även om jag inte berömmer så mycket som jag borde, och även om jag inte alltid orkar göra något så tänker jag alltid på den personen, den ska veta att jag alltid bryr mig, att jag alltid ställer upp och att betyder den personen mer för mig än något annat i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback