Men det gör inte så mycket för jag har aldrig riktigt fastnat för dig

Det ligger pärlor på din panna men du är inte riktigt nöjd
för du har kämpat förgäves gång på gång precis som alla andra
Kom, jag bjuder, du får bli lycklig för en stund
eller två men då får du betala själv, för jag har inte råd

Så jag börjar må bättre nu, är inte helt stabil men vem är det?
Finns ingen anledning till att bry sig mer så jag taggar ner
Tar det lugnt ett tag medan det rinner ner för halsen
och jag älskar, hatar, dödar och slåss för din skull
men du ser rakt igenom mig och skrattar lågt
för du har aldrig riktigt brytt dig eller så

Jag är inte riktigt beredd på att stanna hos dig, det har jag aldrig varit
jag är ledsen men det är kliché och det är inte jag, det är du
Så vi ses väl på stan nån gång, du smsar väl om ett tag
jag kommer svara såklart, och jag kommer fly igen
Du får jaga mig om du vill men bli inte besviken
för jag kommer aldrig någonsin bli den du vill att jag ska va


Men det gör inte så mycket för jag har aldrig riktigt fastnat för dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin sak dock sak!

2010-07-03 @ 00:12:21
Postat av: Sandra

tack! dock sak?

2010-07-03 @ 00:38:45
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback