Du är inte en i mängden men jag är en utav dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden

Så ge mig lite pengar, ge mig värme (fast inte så mycket som jag fick idag, men tack ändå) och ge mig sol, ge mig glass och skugga och fina lockar i håret, ge mig en ny frisyr och en klänning och lite smink och ge mig en barbadosbränna, ge mig solsting och fräknar och ibumetin, ge mig fina drycker och fint folk, ge mig ett par skor eller två och ge mig ett åkband på liseberg och våfflor och sockervadd, ge mig en mp3 med daniel adams ray och simon norrsveden och lite håkan hellström på ett hörn, ge mig liveband och salem al fakir och buggdans i parken på torsdagar, ge mig dig och ge mig allt du kan och ge mig en puss och sen jävlar är jag din för evigt och för alltid.

Vi ses på stan?

Kommentarer
Postat av: emelie

fint skrivet!

2010-07-03 @ 21:01:19
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback