2010



Saker jag vill göra under 2010:
(kommer fyllas på allt eftersom jag kommer på mer grejer!)
  • köpa tyger så jag kan sy kläder
  • sy kläder
  • bli brun
  • åka till london
  • åka till paris
  • skaffa lägenhet?
  • skaffa ett roligt jobb
  • ta sånglektioner
  • starta ett band
  • äta pizza
  • spela in en låt
  • kramas
  • bli ascool
  • slänga/sälja alla mina gamla äckliga kläder som jag inte använder och köpa nytt
  • gå igenom mina skor och sälja/slänga/fixa iordning
  • börja ta pianolektioner igen
  • gå på krogen
  • dansa som en galning
  • klippa mig
  • färga håret i nån(några) ascool(a)/konstig(a)/galet(galna) snygg färg(er)
  • ha jävligt kul

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ- osv



Du får inte bli brun. Du ska vara en söt liten blekfis :3



Precis som jag.

Dock är inte jag söt.

2010-01-12 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback