modeller


Okej, som projekt i foto ska vi göra en portfolio. Vi ska fota i två olika kategorier som vi valt själva och jag har valt abstrakt/surrealism/macro som en kategori och mode- och glamourporträtt/foto som den andra. Alltså behöver jag modeller till mina mode och glamourporträtt. Känner någon i Borås/Göteborgstrakten sig manad är det bara att säga till!

Du måste tycka det är kul att bli fotad och våga "släppa loss" lite, annars får du ju se ut hur du vill. Om du ska låna kläder eller skor av mig måste du dock ha storlek 36-38, xs-s i kläder, storlek 26 i byxor, storlek 37-38 i skor. (ja, jag är liten)

Men om du är intresserad så maila ([email protected]) eller smsa eller ring eller lämna en kommentar eller vad du nu vill göra, få tag i mig på nåt sätt bara.
Puss!


Kommentarer
Postat av: frehdo

åh, det låter verkligen jättekul haha. inte för att jag har gjort sånt innan typ, men det skulle vara coolt. hittar du ingen annan så kan jag vara reserv! haha.

tack för din kommentar btw, tack.

<3



(hoppas ditt lov varit awesome än så länge sötnos!)

2010-02-19 @ 01:21:16
URL: http://frehdo.bloggspace.se
Postat av: frehdo

åh, det låter verkligen jättekul haha. inte för att jag har gjort sånt innan typ, men det skulle vara coolt. hittar du ingen annan så kan jag vara reserv! haha.

tack för din kommentar btw, tack.

<3



(hoppas ditt lov varit awesome än så länge sötnos!)

2010-02-19 @ 01:21:25
URL: http://frehdo.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback