Dag 6 – Min dag

05:50 - vaknar.
07:03 - vaknar igen, har försovit mig och springer upp.
07:52 - springer till bussen som går 07:57.
08:09 - står och väntar på bussen som är försenad.
09:20 - är i skolan! Har grafisk design fram tills lunchen. Gött.
11:00 - LUNCH! OCH DET ÄR... fisk. Jaha. "Gott".
11:40 - istället för religion och naturkunskap har vi idag två föreläsningar. Första föreläsningen är det tre stycken Mormoner som pratar om vad Gud är för dom. Mormoner får inte dricka te.
12:50 - börjar nästa föreläsning, nu är det en gubbe från Jehovas Vittnen som står och tjötar. Inte. Roligt. Över. Huvud. Taget.
14:25 - JAAAAAAAA ÄNTLIGEN har dom slutat tjöta och vi får sluta! stannar dock kvar på skolan lite eftersom det är kallt ute.
14:50 - beger mig mot stan via buss.
15:05 - sätter mig på viskan och fikar, mmmm lussbulle. Gott.
16:56 - tar bussen hem.
18:00 - är hemma.
18:15 - datorn.

Nu ska jag typ äta och sitta lite mer här innan jag somnar av utmattning, haft en jobbig dag idag ju......... Eller så... Nja. Hade väl inte världens mest intressanta dag idag, men det är ungefär såhär mina dagar ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback