Dag 11 – Mina syskon



Jag har bara ett syskon, och det är min lillebror! Jag tycker vi är jätteolika till utseendet men det finns folk som tycker att vi är lika. Han är tolv år och går på limmaredsskolan, han älskar att spela tvspel (helst på ps3, COD är favoriten) och att titta på simpsons. Han är ett riktigt otursbarn, han slår och skadar sig hela tiden. När han var 5 år gammal hade vi redan varit inne på akuten 4 gånger med honom. Han har druckit kemikalier, stoppat fingret i en mixer, tryckt upp en leksaksmotorcykels stöd i näsan med mera. Senast stukade han handleden, och precis när den började bli bättre igen så ramlar han och slår i den igen. Han spelar ishockey och äter jättemycket mat och godis/chips, men han blir aldrig tjock (precis som mig). Däremot är han inte lika smal som mig. Han är världens snällaste människa, han bryr sig extremt mycket om alla andra och han är väldigt givmild. Ibland kan han ge mig små presenter bara sådär helt utan anledning, och när jag fyller år eller vid julafton är han jätteangagerad med att köpa presenter till mig haha! Han kan vara lite korkad ibland, hänger inte alltid med riktigt, men trots det är han väldigt smart och han är utan tvekan väldens snällaste lillebror!

Kommentarer
Postat av: Luddz

Kolla på era näsor på bilden till höger!!!!!

2010-12-12 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback