New

Okej, nu är det såhär att jag har skapat två "nya" bloggar - en som inte är ny egentligen, och en som jag precis gjort. Detta är mer en blogg för mina illustrationer, men jag känner ändå att jag behöver skriva av mig ibland. Så! För er som faktiskt vill läsa mina texter, både positiva och negativa, kommer dom att läggas upp på denna bloggen:

Solemn Thoughts


Den andra bloggen är mer privat och kommer inte att bli länkad här, utan den adressen får ni som står mig nära och känner mig fråga efter om ni vill läsa den.


OBS: Solemn Thoughts är en Tumblr blogg. Den kommer innhålla bilder, texter och citat från både mig och från andra människor.

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag vill självklart ha den andra bloggadressen :)

skriv den i en kommentar på min blogg så publicerar jag den inte :) om du vill alltså <3

2010-08-20 @ 21:14:42
URL: http://piixies.tk
Postat av: Zandra

jag vill självklart ha den andra bloggadressen :)

skriv den i en kommentar på min blogg så publicerar jag den inte :) om du vill alltså <3

2010-08-20 @ 21:14:45
URL: http://piixies.tk
Postat av: Zandra

jag vill gärna ha den andra bloggadressen :)

bara att skriva den i en kommentar på min blogg så publicerar jag den inte, om du vill alltså :) <3

2010-08-20 @ 21:17:20
URL: http://piixies.tk
Postat av: Melina

Hej Stumpan, kan du skicka ett sms med den (privata) bloggadressen ^^ du kan ju inte skapa en ny blogg och inte ge min adressen heller ;P älskar dig <3

2010-08-25 @ 12:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback