?


Well, jag vet att jag uppdaterat SÄMST ett tag nu, men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Jag kan inte göra illustrationer eller ta bilder eftersom jag fortfarande inte fått något photoshop att funka på datorn (</3) (jag tar mina bilder i RAW format, som man inte kan öppna med "vanliga" bildbehandlingsprogram) och jag har inga bilder på datorn eftersom jag precis installerat om XP på den. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om, haha. Så, vad tycker ni? Shoppingtips? Mina nyinköpte kläder? Skor? Politik (haha helst inte dock)? Frågestund kanske? Säg vad ni tycker! Ni brukar inte kommentera så värst mycket men det får ni faktiskt göra nu: skriv vad ni tycker att jag ska skriva om!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv hur du tror att ditt liv skulle vara på en BOndgård! och ge en bild på dig själv i bonnakläder när du rider på en gris

2010-08-20 @ 16:33:48
Postat av: bejb

jag tycker du ska skriva om hur fin du är :o

2010-08-20 @ 16:52:27
Postat av: den där björnen...

jag tycker att du ska skriva om potatisodling, och det vet du. Jag och gubben sibiriensson väntar ihärdigt på att få absorbera kunskaper om denna knöl som trivs i jordens mörker. börjar det & bli tjatigt? jag skulle tro det...ha en trevlig dag kanelbullen!

2010-08-22 @ 10:53:48
Postat av: Anonym

Du kan ju skriva om din stil/shopping och skor.

Din blogg är sjukt bra!

2010-08-22 @ 11:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback