blöbnlöbö


Ja, jag testade att måla lite i gimp men det blir inte riktigt rätt - gillar det inte helt. Hoppas att jag får PS snart så jag kan börja göra lite bilder igen.

För övrigt sitter jag med ett berg av snorpapper brevid mig. Blev überförkyld över natten så nu sprutar det snor ur näsan på mig (ja, det sprutar snor). Tänkte att ni kanske ville veta. Än så länge har jag fått förslag om att jag ska skriva om potatis, min stil, skor och om hur jag tror att mitt liv skulle vara på en bondgård. Hm. Kan fixa det med stil och skor, resten vette fan haha. Men du anonym som skrev att jag skulle skriva om min stil; tack så mycket! Och specificera dig gärna lite, typ säg vad du skulle vilja veta, vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva! Och kom med mer förslag. Det är många som bara är inne och tjuvkikar lite, lämna en kommentar också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta om din Perfekta dag, vad du önskar mest i födelsedagspresent och skulle du bli glad utav att få en tavla!?

2010-08-22 @ 18:28:25
Postat av: Anonym

du skulle kunna lägga upp dagens klädsel.

och kanske fota när du köper saker.

2010-08-22 @ 18:43:43
Postat av: Alexandra

Jag tycker din blogg är bra som den är! :)

Älskar när du målar eller tar kort och laddar upp på bloggen! :)

2010-08-22 @ 19:46:12
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback