Vill Bara Ha Dig


pic: nastygal

600 mil längs taggtråd
Jag kastar tärning med Djävulen
Mitt liv blev bara en skamfläck i historien
men den är min och jag vill slösa den på dig

600 mil längs taggtråd
Jag kastar stenar mot himlen
Min kropp är bara ett skal utan mening
Det ekar mindre när jag fyller mig med dig

Lördags: var hos Melina och hade en mysig filmkväll
Igår/idag: varit med Nadja&Moa i ambjörnarp, kollat film och (tro det eller ej) varit ute och ridit.

Sitter just nu och väntar på KÖTT (vi grillar för första gången i år<3<3<3) och senare ska jag promenera några hus längre bort hem till Martins pappa och chilla lite och förhoppningsvis bli av med klumpen i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback