tu me manques tellement, mon coeur

kom igen då, ställ några frågor till mig! fråga mig vad fan som helst!

 

Har inte kunnat uppdatera på grund av att jag spenderade hela söndagen i borås med picknick och grillning i solen med dom bästa, var helt underbart! Idag har jag haft min första APU dag och jag har fått ett eget skrivbord med dator. Haha, känns proffsigt. AnywayzzZ, livet leker lite smått nu när det är sol. Men jag saknar dig, bara så du vet (om du läser det här).

Ja, förlåt för ett lite halvtråkigt inlägg men jag ska bättra mig, eller nåt. Puss.


Kommentarer
Postat av: tuffing

Kan du lösa en Rubik's Kub?

2010-04-13 @ 01:26:53
Postat av: Sara

Hej! Hur ofta målar du dina naglar? Brukar du vänta tills nästan all lack är borta eller målar du dom oftare?

2010-04-13 @ 01:39:39
Postat av: Wood

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

2010-04-13 @ 01:40:30
Postat av: Kluven :S

Hur kom du på "Bananaspoon"? :) Har undrat sen 2005 typ.



Tack på förhand.

2010-04-13 @ 01:44:37
URL: http://jeeeeeessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback