svar


Jag och nadja försöker le! Tror jag...

Kluven: Hur kom du på "Bananaspoon"? :) Har undrat sen 2005 typ.
Tack på förhand.

svar: kommer inte ihåg men antagligen från den här.

Wood: How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

svar: jäääättemycket!

Sara: Hej! Hur ofta målar du dina naglar? Brukar du vänta tills nästan all lack är borta eller målar du dom oftare?

svar: inte alls ofta. Jag brukar ha rester av gammalt nagellack eftersom jag aldrig orkar ta bort det/måla på nytt.

Tuffing: Kan du lösa en Rubik's Kub?

svar: nej. jag har inget tålamod.


Johanna: Gör du bloggdesigner? :P

svar: om jag har tid och orkar, ja.


Din favorit: Du skriver hela tiden att du sover. Varför gör du det hela tiden? :s Har hört att om man typ, utövar Yoga och sånt så får man bättre dygnsrytm, prova!

svar: svaret är enkelt, min lilla favorit: för det är GÖTT! Nej, yoga är inte min grej. Bröt hela kroppen (typ) sist jag provade. INTE kul.


jönteeee: Vilken är din favoritlåt för stunden? kan du inte lägga upp ett videoklipp när du sjunger lite på den? vore najs! :)

svar: har några stycken; smalfilm med johan borgert&holy madre, heartbeats (orginalet) med the knife, constellations med darwin deez, ack, sundbyberg med oskar linnros, hey, soul sister med train och electric feel (justice remix) med MTGM och justice. Med mera! Hela denna listan egentligen. (spotifylänkar)

Adam: Tar du alla bilder själv? De är ju jättefina, önskar att jag hade lika mycket talang för det som du! :(

svar: om det inte står något annat, ja! tack!

Sandra: Hej sandra, jag heter också sandra XD shit vad random.
Hmm, en fråga...Om du fick vara ett verktyg, vilket skulle du då vara? :)

svar: jag skulle vara en hammare, för då hade jag fått mosa spikar.

freja: Varifrån fick du det hårbandet på bilden? :)

svar: det är ett gammalt hårband från H&M.

kentan: Din spotifyplaylist var GRYM! Kan du inte ge tips på hur man gör en ball lista? Typ en bra lista att ha på fest, vore trevligt.

svar: tack. klicka runt som fan på alla länkade artister på spotify. gillar du t.ex. the hives så gillar du oftast dom artisterna som är länkade från the hives artistsida på spotify. (klicka på artistens namn för att komma dit)


Elin: Hej Sandra!

Undrar bara vem som klipper ditt hår, det är ju jättefint! :)

Puss, Elin.

svar: det gör jag till 99% själv. klippte håret kort hos ViVåga i borås dock.

x_cool_kid_93_x : Hur mycket gillar du chokladpudding? :))

svar: såhääääääääääär mycket! ända till månen och tillbaka!

17.1.23.17: Om du skulle vara ett djur. Vilken skulle du vara?

svar: antingen en katt så jag fick sova, bli gosad med och matad tills jag spyr, eller en fågel så jag kunde flyga och pipa lite gulligt.

sara: haah hur mnga strumpor har du? >:)

svar: åååh jobbig fråga haha! 8 par vanliga strumpor,  2 som jag bara har en av, 1 par lårhöga strumpor, 3 stayups och 6 par strumpebyxor.

kajsa: Vad duktig du är! :)På att rita och ta kort.

Haft en trevlig fredagskväll?

svar: tack! ja, den har varit helmysig!

anonym: Har du lärt dig ps själv eller har någon annan lärt dig? Tycker du är grymt duktig!

svar: tack! jag har lärt mig det själv! övning ger färdighet, eller nåt i den stilen.

så, nu har jag svarat på alla frågor. (hoppas du är glad nu cool_kid när jag svarat på alla dina med haha!)

Kommentarer
Postat av: Zandra

vad roliga frågor du får då! Tänk om mina läsare kunde vara lika kreativa!

2010-04-19 @ 21:11:27
URL: http://aprilbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback