snygg_tjej92

Ja, denna dagen har inte varit så rolig. Poff så var hela dagen borta. Ont i magen, trött som en jude (inget ont mot er judar), opepp till tusen. Känner mig ungefär lika snygg som jag är på bilden. Men! Imorgon blir det förhoppningsvis picknick med lite trevliga människor. Är det någon som vill hänga med så är det bara att höra av sig.

Klippte luggen lite innan med, den hängde i ögonen och var jobbig. Ibland undrar jag varför jag egentligen har lugg, ser bara liten och pluttig ut i den. Har tröttnat helt på mitt hår för tillfället, men går ju inte göra så mycket åt saken. Får bestämma mig om jag ska skaffa långt hår igen eller om jag ska ha kvar det korta.

Åh vad jag har tråkigt. Antar att jag lägger mig snart, ska försöka sova bort mitt dåliga humör.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Damn vilken fin bloggdesign!

Gör du bloggdesigner? :P

Skulle hälsa från Zandra Dahl till dej ;)

Men om du gör det så adda min msn

[email protected] skulle vart as schust!

2010-04-11 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback