Bananas + schema v15, 16


Sitter på min APU nu, verkar som jag inte har något fotojobb idag så förhoppningsvis slutar jag tidigt. Får hoppas jag slutar tillräckligt tidigt så jag kan åka hem innan dansen, hähä!

Sov hos Nadja igår och vi hade kul som vanligt. Det blev lite sent så var rätt svårt att komma upp imorses dock.. Men det var det ju värt!

Tänkte att jag ska skriva upp mitt schema denna+nästa vecka på bloggen, inget ni behöver tänka på men jag kommer glömma av det annars haha.

Vecka 15

Måndag
13:00 (Jonas)
Genomgång samt foto av input samt länsförsäkringar borås, cantrum + knalleland

Tisdag
08:00 (Joakim)
Foto Länghem, Gislaved, Småland

Onsdag
08:00 (Daniel)
Foto Ulricehamn: förskola, Swedbank och Ulricehamns Tidning

Torsdag
08:00 (Sandra)
Foto Ellagårde, 8848, Silvent Inställt, annan dag? Kolla upp
Vykort skolvisningsutskick, USB minnen

Fredag
08:00 (Katharina)
Foto förskola Melltorp Sjömarken, Bollegården - restaurant, personalrum Skattkistan

Vecka 16

Måndag
Ledig

Tisdag
08:00 (Joakim)
Fota Ecco, skolor med mera. Tåg till Varberg, pengar+kvitto viktigt!

Onsdag
08:00 (Eva)
Fota Trollhätan NÄL Sjukhus, Alingsås Kvarnbacken äldrevård

Torsdag
13:30 (Jonas)
Fota kyrkan

Fredag
? (?)
Redigering av bidler, genomgång osv.

Nu ska jag fixa smågrejer tills Daniel kommer tillbaka, får väl se vad jag får göra idag.


Är det någon som vet nån bra låt förresten? Tipsa gärna om nåt kul. Jag gillar det mesta.
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Luddz

hahaha Charlie...The banana king. Min dagens låt, Tenacious D Tribute gammal men ändå så värd

2010-04-15 @ 12:05:06
URL: http://iarleet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback