In For The Kill

Idag är jag typ frisk, YESSS! (allt för att göra Lars nöjd) Men måste va hemma idag med för jag tänker fan inte bli sjuk igen. Så jag chillar och missar tranemodagarna, bajs.



Bild: kenzas.se

Har funderat lite på domhära skorna som verkar vara jättepopulära nu. Det ser såklart galet nice ut på alla modellbilder men funkar det verkligen i skolan eller på jobbet? Tänk dom här lårhöga stövlarna utanpå ett par jeans, blir det inte lite trångt och obekvämt? Eller är det bara jag som tänker så? I vilket fall måste jag bara pröva ett par liknande för dom är sjukt coola!


Något jag behöver jobba på nu är min önskelista. Jag fyller ju faktiskt år om lite mindre än en månad så det är väl lika bra att komma på saker nu så jag får i alla fall nånting jag faktiskt vill ha?! Det är svårt att komma på saker bara. Lär ju önska mig pengar som vanligt. Men det är ju inte helt fel!


Har köpt ett nytt spel, FF-XII! Har bara precis börjat spela det så kan inte säga så mycket om det än sålänge. Det är alltså det tolfte Final Fantasy spelet, och det skiljer sig väldigt mycket med FF-X och X-2 faktiskt. Menysystemen är olika, och dom har helt och hållet bytt stil när man slåss. I tolvan är det inte längre baserat på turordningar så man slåss i princip som i Kingdom Hearts 1&2 (för er som inte spelat det så använder man sig av realtime-någonting, kommer inte ihåg vad det heter). Det är lite krångligt nu i början men jag ska nog lyckas klura ut hur det funkar. Grafiken är MYCKET bättre, särskilt håret är bra gjort och dom har tagit med mycket mer detaljer i ansikten och på kläder. Musiken är som vanligt skitbra. Har inte kommit in i spelet riktigt än eftersom jag håller på och spelar om X, men jag gillart'!


Blöööö vad jag har tråkigt så nu ska jag försöka hitta på nåt. Eller bara sitta kvar här och kolla runt lite. Hm.
Latero

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: eller hur! jag med :)

har du haft en bra lördag?

kram

2009-09-05 @ 18:38:38
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback