The Drugs Don't Work

jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.
tråkigt som fan.

ludde, ja det är den verkligen
och sjukligt random, hur tolkar du den? jag tolkar den som att om man gillar någon ska man inte vänta på att dom, man ska "söka upp dom" själva eller vad man ska säga. att man inte alltid ska vänta på att dom ska ringa utan ringa upp dom själv, som det står i texten :> typ att.. man ska våga berätta hur man känner för annars kan man ångra det för resten av livet och för att den man gillar kanske känner likadant men inte vågar berätta det själv.

blöblöblö bilder kommer upp imorgon eller nåt sorry för att jag är tråkig men jag orkar inte.


åh juste, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ludde

Kunde inte sagt det bättre än du gjorde! men håll kvar henne för guds skull när du har fått henne <3 bli inte som andra HÅLL KVAR HENNE!

2009-10-21 @ 21:16:51
Postat av: Ludde

Kunde inte ha sagt det bättre än du:)!. Men efter du har fått henne Släpp henne för guds skull inte. Älska henne som aldrig förr<3 bli inte som andra blir!! SLÄPP INTE TAGET!!! för det är det värsta man kan göra i livet

2009-10-21 @ 21:20:03
URL: http://twintoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback