Kläder







Grejer jag köpt idag:
skor från Bianco, ring från BikBok
glasögon från BikBok
klänning från Weekday, kjol från Monki, kavaj från H&M, paljett-tights (syns tyvärr inte så bra, men dom glittrar som fan IRL! sjukt snyggt) från Bik Bok

Plus: färgad dagkräm från Smashbox, mascara från Maxfactor, 40den strumpebyxor från H&M och läppbalsam med colasmak från BikBok

Nu har jag gjort åt alldeles för mycket pengar så blir till att chilla en dag eller två! Det blev väldigt mycket svart men det gillar jag ju. Passar till allt.


Kommentarer
Postat av: Ludde

LÄÄT SNYGG!

2009-10-30 @ 01:40:09
Postat av: hannaahanapannabanana

jaaa:D massa snygga saker:D dödade din mamma dig??



tack för en mysig dag i alla fall:D hoppas att du hade lika kul som jag?!



fina bilder:) har också lagt ut lite bilder kolla gärna, både facebook, bilddagboken och bloggen

2009-10-30 @ 18:56:30
URL: http://streetliife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback