New Soul


pic: le love


Dagens tillstånd: riktigt illa, sjuk :<
Dagens frisyr: flötigt morgonfriss!
Dagens outfit: mysbyxor, tshirt, megastor tröja och mina megamysiga kosockar<3
Dagens planer: ..sova?
Dagens längtan: längtar tills jag blir frisk!
Dagens önskan: att bli frisk :(
Dagens blogg: Emma Bredell. En gammal klasskompis som jobbar som modell, hittade hennes blogg idag.
Dagens roligaste: att jag fick pizza.
Dagens materilla vill ha: Pastis Pullover från BikBok.
Dagens fundering: varför har jag 700000 pennor men inte en enda pennvässare?
Dagens textrad: and the history books forgot about us, and the bible didn't mention us: the bible didn't mention us, not ever once.
Dagens låt: New Soul - Yael Naïm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback