Inspiration?


Jag behöver inspiration! Just nu är jag bara trött och har ont i magen, vart finns allt man behöver egentligen? Det där lilla extra?
Igår va jag med Sara och chillade, vi drog till ungdomsmottagningen och sen åkte jag upp till Nadja och Gabriel för att hämta mina grejer som jag glömt hos dom. Va där uppe ett tag och sen drog jag ner till stan för att dansa. Efter dansen sov jag hos Kevin och idag har jag bara sovit och varit trött, typ. Vackert värre. Måste erkänna att jag är trött på regnet nu.

Hur vet man säkert om något som verkar vara något verkligen är något, och inte bara verkar vara så?


Har gjort en fotoblogg nu med, länk finns på vänstra sidan under "om mig".



jag
behöver
sova
och så behöver jag nog en kram också.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback