Hela världen är så underbar på bussen in till stan

Men din blick var mörk och märklig där du stod på den trasiga mattan brevid okända skor.

Nej, jag är ju bara trött. Utmattad, seg och lite trött på livet faktiskt. Väldigt trött på att det är så mörkt på morgonen med. Det får gärna bli det tidigt på dagen för det är så fint med alla lampor som blinkar men på morgonen kan det faktiskt iaf försöka hålla sig ljust. So this is all we need, the fully air conditioned sound of speed. Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: frehdo

Jag fatta allt och ingenting,

där stod ju du som alltid skulle va min.

Du såg exakt lika påkommen ut som du var,

men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar

HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAAAAR..



inte okej när det är mörkt och trist på morgonen,

men det luktar gott på hösten :>

2009-11-04 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback