Du gör mig lugn när alla ljusen har släckts



Hej / fisken
Nu har jag min apu på expert i tranemo, men va inte där så mycket idag. Har försökt skriva på min historiauppgift som vi fått över lovet/apu:n men guess what? JAG ORKAR INTE FATTA DEN JÄVLA SKITEN. Okej, jag hoppas du är nöjd nu bingo för här får du inte mer än ett ig! Jag tycker ärligt talat uppgiften är onödig. Men jag ska försöka. Har någon blivit klar/börjat skriva på den?
Hade massa dansuppvisningar i helgen och har träffat nadja, gabriel, kevin och hannah. Allting har varit underbart för en gångs skull och snälla gud, jag vet att jag inte ber särskilt ofta och jag tror inte riktigt på dig, men förstör inte detta nu. Tack.
Börjar bli förskyld igen. Typiskt. Det är tur att man har lite bra musik att muntra upp sig med. Ska snart även muntra upp mig med lite kakor, cola och kanske något annat trevligt.

Ska försöka fixa photoshop tips sen här på bloggen, vet att det iaf finns en som vill läsa lite sånt. Jag är inget bra på att förklara men kan ju försöka att visa lite hur jag gör.

Cookies awaits! Latero


Kommentarer
Postat av: frehdo

du är söt! (jag uppskattade det asmycket, nu fattar jag lite mer - och nu vet jag varför det känns lite svårt för mig att det ska bli så bra som för dig :< jag använder musen och är vänsterhänt D: haha)

2009-11-09 @ 23:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback