Wildfire

Hej!
Igår var jag och Caroline i Gbg och "shoppade", haha. Vi gick i fyra timmar och Caroline köpte en snygg bikini från björn borg medans jag inte hittade någonting. Jag blev skitsur (haha sämst shoppinghumör) men tillslut hittade jag världens finaste klänning och ett flamingo halsband på bikbok. Då blev jag glad igen! Sedan åkte vi hem till Carro och åt och fixade oss lite, sedan drog vi ut en sväng till sjöbo. Först till en ASTRÅKIG "fest" och sen till en annan typ fest, som inte va särskilt röj men galet mysig. Mycket trevligt folk och några föredetta LBSare! Haha. Sedan sov jag hos Carro.

Morgonen efter ringer min pappa och säger att dom är påväg till borås så jag tar bussen ner till stan och går runt i knalleland med familjen. Köpte två tröjor, leggings, ett par vita vanliga skor, mascara, ett linne och lite smågrejer. Nu sitter jag hemma och har precis klätt om ett kolliegeblock jag hade så det är assnyggt nu. Duktigt Sandra! (y)

Kan också berätta att jag fick världens skavsår innan så jag blödde ner ett par strumpebyxor. Fast det är lugnt, jag fick batman plåster (dörödörödörödörö bätmäään).

Ska in i duschen nu och sedan ska jag slappa/sova. Sovmorgon imorgon till tjugo över ett, NICE!

ciao,
Sandra v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback