Pokerkväll i Vårby Gård

Hej!
Just nu myser jag. Det är sjukt gött och jag har massa cola och lite glass, fast den tar slut snart (och du får inget, naanananana). Ikväll ska jag kanske sova hos Nadja, det blir mysigt! Har saknat dig din lilla kamel. Du får mig alltid på så bra humör.

Jag är rätt pepp på att hitta på något sen någon dag. Alltså jag tänkte om man kunde dra ihop lite folk? Inte bara såna som alla känner utan kanske dra med lite olika. Det hade jag tyckt varit kul. Martina, du är paxad isåfall. Bara så du vet. Moaha. Ha. Haha.

Jag har också hittat en cd som jag fick av en för längesen (ehehe, förra sommaren eller nåt) som jag tappade bort och när jag väl hittade den var den trasig. Fy mig. Men nu har jag som sagt hittat den igen, på spotify! Så har massa nice låtar nu som jag blir jätteglad av. Hehehe.

Kevin är söt.

Jag måste skriva en lista på vad jag behöver köpa. Och tro mig, det kan bli en hel del saker där. Har köpt några smågrejer men har fortfarande lite kvar. Ibland önskar jag att jag va kille, då hade jag sluppit lägga penagr på smink och sånt, jag hade inte behövt få mens, och ligga hemma minst en dag i månaden och typ spy  för att jag har sån jävla mensvärk (okej, det kanske inte ni ville veta men men... Läser ni min blogg får ni skylla er själva), jag hade inte behövt äta ppiller varje dag och jag hade inte behövt trycka ut en ungjävel som är hur stor som helst. AJ. Fast ibland är det kul att va tjej också.

Jag har kommit på att jag är faktiskt ganska lycklig nu. Överlag iallafall. Det är positivt.

ciao,
Sandra v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback