Long before rock 'n' roll

Hej, ni får ursäkta röran men vi bygger om.
Vi satsar på ett snyggare yttre, effektivare produktivitet, flera grafiska inslag och intressantare inlägg. Vi snackar alltså enorma möjligheter och stora spelytor för min kreativitet och erat tidsfördriv!

Nu sitter jag hemma och myser. Eller jag sitter hemma iaf, kanske inte myser så jättemycket just för tillfället. Pappa står nere vid grillen och grillar kyckling, börjar bli lite hungrig så det kommer förhoppningsvis bli gott&sånt. Kan förövrigt berätta att jag imorgon åker till Götet med Caroline, vi ska shoppa gärnet (JAG HAR ALLTSÅ 1450:- PLUS LITE FRÅN BARNBIDRAGET WOOOOOOOHO) och sedan kommer vi åka hem till Caroline i Borås och sedan drar vi ut. Vi vet inte var, vi vet inte när, men vi vet att vi vet, och det låter ju iaf fint! Hursomhelst, det kommer bli jättroligt. (Sandra<3monkiweekdayrutmflochsåvidare)

Jag har funderat på vad fan jag ska skriva i min blogg egentligen. Ska jag modeblogga? Göra om min blogg till ett slags portfolio? Visa upp mina illustrationer (hähä snitzigt name där vava), låta kreativiteten flöda med en dikt eller två eller kanske bara fortsätta skriva massa onödig skit? Eller göra en blandning av allt. Jag får tänka på detta. Spelar ingen större roll visserligen med tanke på att min blogg har ungefär 3 besökare per dag som mest. Livet går bra nu känner jag. Fast egentligen är det ju skitsamma med hur många som faktiskt läser min blogg för jag skriver ju ändå för min egen skull.

Jag behöver köpa en ny dator. Det känns både bra och mindre bra med tanke på att det blir en utgift på ca 7000kr eller nåt sånt om jag ska köpa en datorjävel och bygga ihop den själv. Det positiva är väl att vad jag än köper (en bajskorv för 3000 eller en rätt snajsig sak för 15000) så får jag en bättre dator än vad jag har nu.

Nu blire att fixa en bild eller två, känner mig lite konstnärlig för tillfället.

ciao,
Sandra v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback