When you where young

Sitter i skolan nu och kollar på massa filmer som vi har spelat in. Helt okej, väldigt slapp lektion men somnar snart. Har bara 77kr kvar på mitt kort så kan inte köpa något, och jag är galet sugen på godis nu! Bajs. Slutar tjugo i tre, men kanske får sluta lite tidigare om jag har tur eftersom vi typ inte har något att göra. Sen ska jag va med Melina och vi ska veva lite. Ska förövrigt sova med Melina på fredag, vi ska ha myskväll och bara feta oss med godis och chips, kolla film, äta nice mat och massa sånt gött! Ser verkligen fram emot detta.

Jag tycker om dig, hoppas du förstår det.

Orkar inte skriva mer nu, har aldrig nåt kul att skriva känner jag men så kan det väl va, antar jag.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback