Hanging on the Telephone

Sitter i skolan nu. Jag har mediakunskap och ska skriva en tidning, men jag har lite idétorka för ögonblicket så vet inte riktigt vad jag ska skriva om. En krönika kanske? Fast jag har redan skrivit en, och en artikel (eller repotage, vet inte rikgtigt vad det blir än) så behöver egentligen inte skriva något mer över huvud taget men känns lite som att om jag inte skriver nåt mer kommer inte våran tidning bli 6 sidor som den skulle bli. Jobbigt.

Jag är galet sugen på hamburgare! Men jag har ju inga penagr så kan inte köpa nån, plus att burger king ligger på andra sidan av stan typ. Jobbigt. Tänker inte äta på donken heller för är astrött på det nu. Blir antagligen äckliga köttbullar idag igen. Eller, dom är ju inte äckliga egentligen men man har ju ätit det varje dag sen skolan började så är trött på det med.

Nu måste jag skriva innan min älskling christoffer blir sur och ger mig frånvaro eller nåt.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback