Start Me Up

Hej bloggen.
Tänkte bara berätta att jag älskar Ylva. Hon finns alltid där när jag har det svårt och hon lyssnar alltid när jag behöver prata av mig. Det finns ingen som är så bra på att ge råd och tips för hon ger dom från hjärtat. Det kanske är inte alltid vad jag vill höra men det är det jag behöver höra för att förstå. Hon blir alltid glad om det händer mig något bra, något som är ovanligt då många lätt hade blivit avundsjuka när det blir så. Hon är rolig och helt galen, och det finns näst intill ingen som jag har så kul tillsammans med. Vi kanske inte träffas så ofta nu när jag går i borås eftersom man inte orkar göra något efter skoldagarna och eftersom jag kommer hem så sent då, men nu har vi hela sommaren framför oss. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur bra du är Ylva för det är svårt, riktigt svårt. Att säga att jag älskar dig skulle inte vara tillräckligt för jag älskar dig och nästan lite till. Du är min bästa vän och det kommer du alltid vara. Du förtjänar bara det bästa och lite till för du är verkligen en riktigt jävla bra vän. Riktigt jävla bäst för att vara ärlig.
Sandra v




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback