Pulse of the maggots

Sitter i skolan. Har haft min enda lektion och så har jag ätit liiite lite potatismos, för maten smakade jättekonstigt idag. Gick runt lite i knalleland och tråkade med och nu väntar jag på Hannah som gör prov. Fanns i princip inget jobb i affären idag så är inte lönt att åka dit. Ska fika med Hannah istället, i Kinna! Kommer ju aldrig hitta hem därifrån haha. Men det löser sig nog!

Är rätt trött på skiten nu. Folk blir sura för sjukt onödiga saker. Jag vet inte vem du är efter den kvällen då du var helt tvärt emot vad du brukar vara, och om det är så du är egentligen är du inte alls den personen jag lärde känna. Jag har haft det jobbigt en period, och det visste du om. Jag är dessutom nykär, jag vill va med Kevin och jag kan inte bara vara med dig. Jag träffar dig varje dag i skolan och jag är nästan bara med dig men trots det tycker du att jag inte är med dig tillräckligt mycket. En riktig vän skulle inte tycka så som du gör. En riktig vän skulle faktiskt förstå, eller i alla fall försöka. Jag vet, jag är dålig jag med men det var inte bara mitt fel. Det var du från första början tyvärr.
Om du nu är sur igen för detta så känns det faktiskt lite som att du inte ens vill vara vän med mig, annars hade du inte blivit det över en sån liten skitsak. Jag vill inte behöva gå runt och va rädd för att göra saker för att du kanske blir sur på mig. Det är inte min sak att du inte gjort det du ska göra och jag vill inte att du ska få creds för något som jag har lagt ner massa tid på och du inte gjort något av.

Och du säger att jag ska stå upp för mig själv, men det är inte så lätt som du tror. Jag är liten och har inte det bästa självförtroendet, plus att jag inte har något att slå tillbaka med. Jag känner ingen här och jag vill inte att alla ska snacka skit.

Jag är så trött på mig själv, jag gör ju bara fel hela tiden.

Jaha, positiva klubben då!
Imorgon har vi en enda lektion på hela dagen, idrott. Haha känns inte särskilt lönt att komma till skolan, men man ska väl inte klaga :P

Kevin, jag älskar dig.

Hannah, tack för att du finns.

Martin, jag saknar dig.

Mamma, ge mig mer pengar.

Sandra v




Kommentarer
Postat av: zandraa

Du borde ha värsta självförtroendet, för du är så jävla vacker och intelligent.

be strong!



Du kan alltid snacka med mej, även om vi inte känner varandra så jätte bra så kan man ju ändra på det :)

2009-06-21 @ 17:01:57
URL: http://itsrocknrollbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback