I'm good, I'm gone

Hej!
Igår och idag har varit sjukt mysiga! Igår åkte jag till skolan, och sedan var jag med Kevin, Tossa, Pano och Danne. Vi schtekte på stan och sen badade dom, och sedan drog vi hem till Tossa och grillade. Det blev asgött! Kevin är grillmeistern ;)

Efter grillningen sov jag hos Kevin, och idag har vi bara slöat haha. På kvällen bjöd en kille från göteborg mig, mamma, pappa, henrik och per på mat på oliven i borås. Det blev nån räkcocktail, kycklingspett, glass med hallon, cola och champagne för min del. Riktigt mysigt!

Nu ska jag sova. Inställd matte imorgon, nice! Mindre nice att behöva åka till skolan för att kolla på en film och leka lekar.

Godnatt!
Sandra v




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback