Kids In America

Hej!
Idag har jag&min kära familj kört gokart (månadens bästa tid för tjejerna, WOAHAHAHAHA!!! okej, det har gått typ 11 dagar på denna månaden men än så länge är jag bäst) och bowlat (då kom jag tvåa efter min mamma som har nybörjartur). Det har varit sjukt kul kan jag säga, fan vad nice. Blev ju ännu bättre när det inte var jag som betalade heller!

Tkvällen var nice lite btw sådär, var med Nadja tills Kevin kidnappade mig (jag gjorde väl iofs inte särskilt mycket motstånd) och senare dansade jag bugg som fan med Martin! Åh vad kul det var, jag ska fan börja bugga igen. Jag har saknat Martin så galet mycket med, det bli nästa tkväll med honom med, sedan jobbar han massor. Fy.

Just nu är jag trött och jag borde sova för imorgon ska jag träffa Kevin som jag saknar jättemycket även om det inte var längesen vi sågs. Ju snabbare jag lägger mig desto snabbare kommer jag ju få träffa honom. Hm, logiskt.

HEJ HOPP JAG BJUDER PÅ EN (halv) BILD PÅ MIG!!!!!!!
hej

Hejdå världen. Nu ska jag vara kreativ och skriva något innan jag somnar.
Godnatt!
Sandra v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback