Downtown

shh

Just nu..

..ser planerna för dom kommande dagarna ut såhär: sön - middag med släkt, mån - gbg med familjen, tis - gbg igen men denna gången med Ludde och kanske nån mer för vi ska till liseberg!!!!!!!!!
..funderar jag på om jag kanske borda lägga mig?
..kliar det lite på min högra tumme.
..har jag en extrem idétorka.
..är jag förkyld.
..har jag precis druckit upp min sista cola. Snyft.
..känner jag att min blogg är liten och obetydlig jämfört med typ kenzas eller blondinbellas men vet ni vad? jag orkar inte bry mig.
..är jag bäst.
..hostar jag. Host host.
..ringde en full Ludde mig. Han mådde bra och låtsades va bög. Det är fint.
..hostar jag lite igen. Herregud, varför blir jag aldrig frisk?!
..funderar jag på om det verkligen är någon som bryr sig om vad fan jag gör just nu.
..säger jag godnatt. Godnatt.
Sandra v





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback