Design

Lat som jag är har jag bara kodat lite och ändrat headern. Men oj vad nice och oj vad mycket koder, satan alltså. Nu funkar iaf skiten och jag är nöjd och glad igen!

Jag har alltså varit i varberg, kom hem igår (torsdags, i förrgår för att vara petig, klockan är ju över 00). Det har varit jättemysigt och vi gjorde inget särskilt och orkar inte skriva mer om det haha.

Idag har jag bara varit hemma och halvsovit, har varit så sjukt trött så det är inte sant. Lyssnat på Bo Kaspers och Kings of Leon och Kent och massa bra och nu ska jag sova igen tror jag. Godnatt.

Jag älskar Kevin.

(och nej, min lilla gris är inte borta, den tittar fram lite blygt strax ovanför klockan i menyn om man gör en mouseover på headern!)

Kommentarer
Postat av: Ludde

den var hur fin som helt Underbart bra jobbat men mina fiskar hatar mig dom vill inte äta maten .<

2009-07-25 @ 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback