Chase The Devil

Hej!
Idag har jag och mamma varit på Lager 157. Köpte två tshirtar, solglasögon, en hoodie och en We Are the Superlative Conspiracy (WESC)-väska. Eftersom mamma betalade väskan gick det inte på så jättemycket pengar. Nice.

gdasdgfds

Höger: Blå tshirt med ett rött hjärta tryckt över en ficka på vänster sida. I hjärtat står det "Lycka är att äga skitmånga saker".
Mitten: Gul tshirt med en arg gubbe och texten " "Mother Fucker!" " i rött.
Hjärtformade solglasögon. (<3) Behöver jag säga nåt mer?

Väskan orkar jag inte måla men det är en vit axelväska i tyg med svart mönster på och den är snygg. Jag tror ni vet hur en grå hoodie ser ut.

Ikväll blir det att vara hemma och dö eftersom västtrafik hatar alla som bor i Tranemo/Limmared.

Puss.
Sandra v


Kommentarer
Postat av: sandra folke

svar: Ja precis haha

2009-07-04 @ 21:53:07
URL: http://sandraf.blogg.se/
Postat av: julia

herregud vad fiint du ritar! :O <33 ha det braw

2009-07-27 @ 17:42:40
URL: http://funkypunky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback