If I don't live today



Ja, alla julklappar är inhandlade och inslagna, julkorten är gjorda, julgodiset är bakat och halvt uppätet och jag har inte lyssnat på julmusik än men det snöar ute och jag förfryser lite smått. Dom sista julklapparna köpte jag faktiskt idag i stan och sedan flög jag hem till Ylva och vi var kreativa, kollade på film och myste massor med gitarrer och julmust. Det var fint och nu är jag trött. Har lagt in lite snö på bloggen, men det fick bli ljusblå snö för annars hade det inte synts.. Jaja!

Har ingen inspiration till att fota över huvudtaget. Får väl försöka fixa detta ändå. Måste ju fota på mitt projekt med, satan vad jobbigt.

SNART JUL!!!!!!! YAY


Kommentarer
Postat av: SnoppMums

Du får sätta dig på rumpan och vänta på att en hemlös kvinna kommer förbi sen är det bara att trycka av kameran boom där har du världens bästa bild.

2009-12-22 @ 14:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback