förlåt


pic: sophie calle

Förlåt för att jag är dum. Förlåt för att jag inte orkar, för att jag bara klagar, för att jag börjar få det svårt att se det positiva i saker, något som förut var en självklarhet, något som förut var det som fick mig att faktiskt orka. Förlåt för att jag inte längre är lika rolig, för att jag inte längre kan få er att skratta, för att jag är så trött, för att jag börjat tröttna på allt. Förlåt för att jag är så otroligt besviken och arg på mig själv, för att jag är så jävla jobbig och för att jag är så extremt onödig. Jag vet inte varför jag försöker längre, jag borde bara ge upp. Förlåt för att jag är sån här och förlåt för att ni behöver stå ut med mig. Förlåt för att jag känner mig så jävla ovärd. Förlåt för att jag är så negativ och förlåt för att jag skriver långa jävla skitinlägg som ni får läsa. Förlåt.

 


Kommentarer
Postat av: Zandra ♥

äsch babe, du har fel.

du är underbar på alla vis ju

<3

2009-12-11 @ 11:30:04
URL: http://itsrocknrollbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback