Sexy Bitch


Hajdu!
Är trött. Har sovt först hos Carrogumman och sedan hos min älskling i helgen. Kevin är ju hemma från london och han hade köpt asnice grejer till mig! Jag lovar, jag har verkligen VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN. Pukt slut. Och utropstecken.

Well ingen speciell på bilden. Övar på att färglägga bilderna på ett speciellt sätt, kanske inte syns så tydligt på bilden men men. Det liknar sättet man färglägger mangabilder på, man har en färg och gör sedan olika nyanser av färgen och färglägger utan att ha övergångar. Gör man rätt blir det galet snyggt.

Har btw kommit på att jag faktiskt har facebook. Nämen, ojdå! Dags att uppdatera den lite ja.

Nu ska jag schteka vidare.
Puss.

Kommentarer
Postat av: ROXY

tack tjejen :D jättesnällt.

och denna bild var het het het :D

2009-08-05 @ 10:21:52
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback