No wood just trees

riley
bild: Andy Riley

Jag blir lite arg nästan!

Spotify vill verkligen inte spela ett album som jag verkligen vill lyssna på. Dumma. Man lägger fan inte in det albumet om man ändå inte sedan kan lyssna på det. Seeeepeeee.

Just nu är jag lite trött. Är påklädd för en gångsskull, brukar sitta i pjamas och inte orka något vanligtvis men idag är jag duktig.

Jag har 3,5 liter cola hemma men jag får inte ta något. Det är slöseri säger mamma men vadfan?! Är det inte ännu mer slöseri att bara låta dom stå där?!?!?! När jag vill gamea så vill jag ha cola. Mycket och överallt (nej inte överallt kanske). Behöver köpa nåt nytt spel med, just nu köper alltid Gabbe spel och då blir det oftast tråkiga jävlar. Assassins creed 2 ute snart med... Inte än, men snart...

Får nöja mig med att äta lakrits istället. Det funkar det med.

Hittade min webcam innan, woah! Dumt nog är USB sladden ungefär 3cm lång och den när inte till datorn. Suck. Varför krånglar allting idag?

Facebook och Bilddagboken laggar för övrigt sönder och mina pengar är slut (nu när jag ändå klagar på allt).

Puss.

Kommentarer
Postat av: mango

himla söt bild! Nu blev jag jättesugen på lakrist.. gahh

2009-08-04 @ 14:30:17
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: mango

sv: åh. Jag älskar kaniner, underbart! Måste kollas upp! Visst får du måla av mig, gulligt! Smickrande måste jag säga, haha.



Kraaam! :)

2009-08-04 @ 14:58:08
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback