My Sharona

Blir inte Melina idag, blir att va hemma och mysa. Det behöver jag!

Imorgon drar jag till borås och fikar/går runt med Emma. Mysigt! Har ju inte setts på ett tag så ska bli kul.

Har förövrigt målat mina naglar cerisrosa, haha fan vad coolt. Hittade massa roliga färger nu när jag kollade, naajs. Ska köpa nåt billigt med kul färg sen. Hm..

Ska-listan:

1. Bli brun. Jaa, jo lycka till Sandra.
2. Bli rik. Det kommer.
3. Lära mig HELA låtar på piano. Inte bara intron eller dom fem första notraderna.
4. Fixa bra musik. Har ju bara gammla låtar på mobilen, behöver lite nytt.

..Med mera.

PUUUUUUUUUUSSSSS.

Kommentarer
Postat av: Ludde

fnfnf jag har fortfarande lite hopp om dig!

2009-08-16 @ 04:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback