I've Got A Feeling

Hellooooo
Lite ändrade planer. Idag ska jag och mamma till Gekås.. hm. Brukar inte hitta så mycket skit där, men det är till en fördel denna gången eftersom jag inte har särskilt mycket pengar. Men men.

Blev inga bilder i Gbg tyvärr. Det blir väl en annan dag. Så, i måndags sov jag hos Hannah tills på tisdagen, det var riktigt mysigt! Sen åkte jag och Kevin hem till mig på tisdagen och kollade film (watchmen, FAN VAD NICE!!!!!). Han sov här och åkte hem igår, och efter han åkt jobbade jag röven av mig. Mer än så har inte hänt.

Jag har fastnat för Downtown med Peaches nu igen. Tycker den är asgo.

Imorgon ska jag, Hannah, Kevin, Jimmy, Coffe och nån mer tror jag till "kulturkalaset" (göteborgskalaset) och kolla på Europe! Nice eller vad?!

Nu ska jag duscha och lite sånt..
Puss.

Kommentarer
Postat av: J

hej! :) en gång bad jag dig göra en bild på robert pattinson och jag undrar om jag skulle få visa den på våran nya blogg- tnews.blogg.se



länkar ofcourse till din blogg i inlägget.

om det går bra kanske du skulle kunna skicka den till [email protected]



kram

2009-08-13 @ 21:49:20
URL: http://tnews.blogg.se/
Postat av: Anonym

[email protected] *

2009-08-13 @ 21:50:15
URL: http://tnews.blogg.se/
Postat av: Ludde

Europe är typ awesome :3:3:3:3 hoppas det blir bra

2009-08-13 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback