If I don't live today, then I might be here tomorrow

Hejsvejs
Nu är jag nyduschad och känner mig allmänt FRESH! Inte snygg, nej de är jag verkligen inte, men fresh iaf. Jag ska fanimej fixa mina naglar nu också, jag glömmer alltid av dom. Fast egentligen orkar jag helt enkelt inte fixa dom men kan ju skylla på att jag glömmer.

Imorgon ska jag jobba på förmiddagen och sedan blir det att ta bussen till borås och träffa Kevin. Känns ovant att behöva gå upp och sminka mig och fixa håret och allt detdär, har nästan inte gjort det under lovet. Men vad gör man inte för att iaf försöka se lite snygg ut när man ska träffa någon så fin som Kevin moahaha.

Mando Diao är bra. The wildfire<3

Sara, jag hoppas du blir frisk! Du ska veta att jag tänker på dig och jag saknar dig!<3

Nej nu måste jag äta eller nåt. Och fixa naglarna haha. Bajs.


ciao,
Sandra v

Kommentarer
Postat av: sandra folke

Du är alltid snygg Sandra ;)

2009-04-13 @ 23:26:38
URL: http://sandraf.blogg.se/
Postat av: emmsa

Så söt sandra ^^ haha och din lilla sandra underskrift :P fast jag måste säga att jag läser den som &andra ist xD haha <3

2009-04-14 @ 11:52:10
Postat av: svar: sandra folke

haha, nej verkligen inte :P

2009-04-15 @ 12:19:39
URL: http://bananaspoon.blogg.se/
Postat av: svar: emmsa

haha, jaa visst är den nice :D haha xD såg det med nu. jaja, folk får la tro jag heter &andra i värsta fall haha ;P<

2009-04-15 @ 12:20:38
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback