Free Fallin'

Halluuu.
Idag åkte jag, mamma, pappa och min lillebror in till borås och schtekte. Jag hade inga pengar (ska köpa skor av Sara om dom passar så måste ju spara lite) men det slutade ändå med att jag köpte ett par askaxiga gladiatorsandaler, som jag tyckte va galet fula förra året men nu gillar jag dom faktiskt. Intressant, eller hur? Sedan fikade vi och åkte hem.

Kollade nya programmet med Filip och Fredrik nyss, rätt kul! Haha bästa humorn har dom. Kommer nog kolla mer på det.

Nu ska jag duscha och lite sånt.. Sen blir det att sova så jag orkar upp imorgon.

(y)


ciao,
Sandra v

Kommentarer
Postat av: Jocke

filip och fredrik <33

2009-04-20 @ 12:39:49
Postat av: svar: Jocke

OJA<3 höhö :>

2009-04-25 @ 11:39:45
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback